Temperatura i poziom płynu chłodzącego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mikas
    Classic
    • 2010
    • 1

    Temperatura i poziom płynu chłodzącego

    Miałem zaszczyt tudzież przyjemność "rozdziewiczyć" hamownię u Rogala po remoncie Umówiony byłem na 28.04 na 10.00. Po przyjeździe chłopaki powiedzieli, że składali hamownię do 1 w nocy, tak więc mój wirus był pierwszym, którego Witek zapodał po przerwie w działalności. Z informacji od Witka wiem, że remontowi poddany był budynek, nie zaś sama instalacja hamowni. Jesli więc nic złego się nie stało, to Rogalotti działa już w najlepsze...

    Efekt?

    Miało być 110KM i 235Nm.
    Było 118,7KM @ 3990rpm i 255,4Nm @ 2113rpm.
    Jest 136,4Nm @ 4107rpm i 303,7Nm @ 2500rpm... i nieustanny "rogal" na ryjku

    Jako ciekawostkę podam, że motorownia ma nahulane 195000km. Fajnie, co?
  • Agnes
    Classic
    • 2009
    • 2

    #2
    Temperatura i poziom płynu chłodzącego

    Witam,

    Odkąd zrobiło się mroźno i temperatura spadła do ok -10C, w mojej Skodzie Octavii 1.9TDI przez ok 5 min po odpaleniu zapala się kontrolka temperatury i poziomu płynu chłodzącego. Elektryk stwierdził, że nie widzi żadnego problemu i nie jest to na pewno problem związany z elektryką. Czy to coś poważnego? Bo poza tym Skoda jeździ bez problemu, płyny wszystkie ma (nawet płyn chłodzący był wymieniony dla pewności, że na niskie temperatury).

    Komentarz

    • Alonzo_
      RS
      • 2009
      • 2460
      • Hyundai

      #3
      Re: Temperatura i poziom płynu chłodzącego

      Zamieszczone przez Agnes
      Witam,

      Odkąd zrobiło się mroźno i temperatura spadła do ok -10C, w mojej Skodzie Octavii 1.9TDI przez ok 5 min po odpaleniu zapala się kontrolka temperatury i poziomu płynu chłodzącego. Elektryk stwierdził, że nie widzi żadnego problemu i nie jest to na pewno problem związany z elektryką. Czy to coś poważnego? Bo poza tym Skoda jeździ bez problemu, płyny wszystkie ma (nawet płyn chłodzący był wymieniony dla pewności, że na niskie temperatury).
      Witaj koleżanko, było o tym , poszukać by trzeba :wink: i może przeczyścić lekko np srubokrętem druciki w zbiorniczku wyrównawczym. Jeśli stan płynu jest ok to przeczyszczenie tego powinno zaradzić sprawie.

      Pozdro

      Komentarz

      • GeorgeF
        Drive
        • 2009
        • 60

        #4
        No a jaki masz poziom płynu w zbiorniczku na gorącym silniku?
        O1 Tour 2009, 1.6 BFQ.

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Jak poziom jest ok tzn jest on na tym zgrubieniu (laczenie gory i dolu) to wystarczy odkrecic korek, zabrac srubokret i w zbiorniczku sa dwie elektrody (takie druty) wyczyscic z osadu i problemu nie bedzie


          Mozna rowniez kupic nowy zbiorniczek, ale po co :|

          Plyn byl zmieniony wiec
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • Agnes
            Classic
            • 2009
            • 2

            #6
            Dzięki wielkie za szybką odpowiedź!
            Rady nie brzmią strasznie co więcej nic nie kosztują także trzeba będzie sprawdzić czy coś się zmieni.

            Komentarz

            • Alonzo_
              RS
              • 2009
              • 2460
              • Hyundai

              #7
              Zamieszczone przez Agnes
              Dzięki wielkie za szybką odpowiedź!
              Rady nie brzmią strasznie co więcej nic nie kosztują także trzeba będzie sprawdzić czy coś się zmieni.
              Nic strasznego, sama to zrobisz . Owierasz korek wlewu w zbiorniczku i posmeraj te druciki nożem , śrubokrętem , czymś o ostrych krawędziach. Powinno pomóc

              Pozdro

              Komentarz

              • piotrek_os
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 8162
                • Octavia II (1Z3)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                Z racji, że to kobietka pyta wstawie fotke, kótra juz kiedys kolega z ocp wstawił i ponumerował....wiec w Twoim przypadku chodzi o nr 16
                Załączone pliki
                Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                Komentarz

                Pracuję...